سردخانه

سردخانه

طراحی -ساخت - تجهیز سردخانه های صنعتی آمونیاکی- فریونی - کنترل اتمسفر
سردخانه

سردخانه

طراحی -ساخت - تجهیز سردخانه های صنعتی آمونیاکی- فریونی - کنترل اتمسفر

ساخت سوله سردخانه

سوله سردخانه و مزایای آن

هر جا صحبت از حفظ تازگی و طراوت اقلام و نیز جلوگیری از فساد و تباهی مطرح باشد، از سوله سردخانه نیز نام برده می شود. شرایط آب و هوایی متغیر ، تولید مازاد بر مصرف و ضرورت آماده سازی محصولات برای انتقال ، شرایطی را پیش آورده است که برای نگهداری انواع مواد غذایی در تمام نقاط ایران نیاز به سردخانه لازم و ضروری است. اما مهم ترین اهداف ساخت سوله سردخانه چیست؟ یک سردخانه در چه ابعادی باید ساخته شود ؟ موقعیت جغرافیایی آن چگونه باید باشد ؟ چه تجهیزاتی باید داشته باشد؟

اینها سوالاتی است که در حوزه ساخت سوله سردخانه مطرح می شود. هدف ما پاسخگویی به شما مشتریان محترم می باشد.تولید انبوه میوه و انواع اقلام غذایی ، ضرورت استفاده از مواد غذایی در ایام مختلف سال و همچنین صادرات مواد غذایی ، و لزوم انجماد و حفظ مواد غذایی موجب شده است که برای نگهداری این موارد ، سوله های سردخانه احداث شوند.تولید اسکلت فلزی جهت ساخت سردخانه از گذشته در ایران متداول بوده است. اما در ساخت آن از چه نکاتی باید مطلع بود ؟ مناسب ترین گزینه انتخابی از لحاظ قیمت سوله کدام مورد است ؟ ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا در خصوص  این موضوعات اطلاعات بیشتری به دست آورید.


برای آگاهی از نحوه ساخت سوله  ، استعلام قیمت ها ، شرایط ، مکان و تجهیزات ساخت و نحوه ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

09143229415

ساخت سوله سردخانه

تقسیم بندی انواع سردخانه بر اساس زمان نگهداری و نوع سرمایش متفاوت است و می تواند ترکیبی از هردو باشد.

سردخانه ها در انواع مختلفساخته می شوند که مهم ترین انواع آن بدین شرح است:

  1. سردخانه های موقت
  2. سردخانه های بلند مدت یا دائمی بالای انجماد (سردخانه بالای صفر)
  3. سردخانه انجماد (سردخانه زیر صفر)

برای ساخت سوله سردخانه با توجه به نوع کاربری آن ، متریال و روش های مختلفی وجود دارد ، اما مناسب ترین روش بخصوص برای سردخانه های دائمی انجمادی و غیر انجمادی استفاده از سوله های تیر ورقی می باشد. سوله های تیرورقی به دلیل استحکام بالایی که دارند برای این امر بسیار مناسب هستند. همچنین این سوله ها ، شرایط ساخت سردخانه های با ارتفاع زیاد و دهانه بزرگتر را نیز مقدور می سازند.

پارس سوله  یکی از پر ظرفیت‌ ترین شرکت‏ های سوله سازی کشور در حوزه ارائه انواع اسکلت های فلزی جهت سردخانه ، سوله دامداری ، مرغداری ، صنعتی ، انبار غله ، سوله پتروشیمی ، انبار فله ، سوله های کارخانه ای ، سوله های ورزشی و … می باشد که می تواند طرف قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها، مراکز دانشگاهی و حتی سایر ارگان های دولتی و خصوصی ‌باشد.

در همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده توانسته ایم پوشش گسترده‌ای در جهت پاسخگویی به مشتریان عزیز در سراسر ایران را ایجاد کنیم. حضور یک تیم تخصصی متشکل از مدیران صنعتی، مهندسان با تجربه و کارورزان کارکشته، این پوشش گسترده و همه جانبه به نیازهای اهالی صنعت را سبب شده است.


 حمل و نقل ، نصب و سرویس دهی و ارائه خدمات پس از فروش از جمله اهداف ما در جهت جلب رضایت مشتریان محترم می باشد.

09143229415

جهت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید 09143229415 -04533638902


دیگران این مطالب را دیده اند شماهم شاید بپسندید 

فروش سوله 1500 متری برای سردخانه 3000تنی 

شرایط اخذ تسهیلات بانکی برای سردخانه 

محاسبه وزن سوله سردخانه 

سردخانه 3000تنی کرمانشاه  

سردخانه 3000تنی در شیراز- مرودشت

هزینه ساخت سردخانه 

همه چیز درباره سردخانه (پاسخ به سوالات )

سردخانه 12000تنی قزوین -تاکستان شرکت طراوت

صفحه اینستاگرام سردخانه داران 

 تمامی آموزشهای لازم برای احداث سردخانه 



#سردخانه #ریسک_سرمایه_گذاری #کنترل_ریسک #سرمایه_گذاری_موفق #کارخانجات #کارخانه_تولیدی #تولید_البسه_بیمارستانی #شهرک_صنعتی_اردبیل #ساختمان_سازی #اسکلت_فلزی #اردبیل #تهران #تبریز #زنجان #اشنویه #پیرانشهر #سردخانه #ارومیه #مراغه #تفاوت_اسکلت_فلزی_بتنی #سردخانه_صنعتی #ضوابط_ساخت_و_ساز_شهرک_صنعتی #سوله_پیچ_مهره #اسکلت_فلزی_پیچ_و_مهره_ای #سردخانه_سازی #سالن_صنعتی #سرمایه_گذاری_مطمئن ساخت سردخانه در شیراز - ساخت سردخانه در اردبیل - سردخانه ساز اردبیل - هزینه احداث سردخانه در لرستان - ساخت سردخانه در شهرکرد - هزینه احداث سردخانه در خرم آباد - ساخت سوله در سمیرم - سوله سازی در سمیرم - ساخت سوله - سردخانه بالای صفر در سمیرم - ساخت سردخانه در سمیرم - سوله سردخانه - ساخت سردخانه در پیرانشهر - پیرانشهر و سردخانه های میوه = لیست سردخانه های میوه ایران - انجمن سردخانه داران ایران - سردخانه داران ایران - شماره تماس سردخانه - شماره تماس سردخانه داران - آدرس سرخانه - شماره تماس سردخانه داران - لیست سردخانه های فعال - سردخانه در اشنویه - سردخانه سیب در اشنویه - ساخت سردخانه در اشنویه - سردخانه داران اردبیل - سردخانه داران تبریز - سردخانه داران شیراز - سردخانه داران کرمان - سردخانه داران مشخد - سردخانه داران مازندران - ساخت سردخانه در مشگین - لیست سردخانه های مشگین شهر - ساخت سردخانه درجهت مشاوره و طراحی سردخانه بصورت دقیق و کم هزینه همیشه با گروه صنعتی پارس تماس بگیرید 

با مشاوره صحیح و اصولی ۳۰درصد در هزینه های تان صرفه جویی کنید

مشاوره تخصصی فقط با وقت قبلی 

در زمینه  های احداث ، مکان یابی ، امکان سنجی ،طراحی ،طرح توجیهی ، بازاریابی و بازار سازی و گسترش فروش ، سود آوری ، و...

یکساعت مشاوره تخصصی آنلاین تصویری۱میلیون تومان 

جهت رزو وقت با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۳۴۸۰۴۹۷واتساب 

۰۹۱۴۳۲۲۹۴۱۵تماس تلفنی 


 سراب - ساخت سردخانه در سراب - سردخانه سیب زمینی در سراب . شماره تماس سردخانه های سراب -